750 ₺ ve üzeri siparişlerinizde kargo ücretsiz
Ayın en iyi indirimleri
Her ay en iyi indirimleri burada bulabilirsiniz.
Dokuru Freeze Dried Beyaz Ejder Meyvesi 30gr
Dokuru Freeze Dried Mango 20gr
Dokuru Freeze Dried Kavun 15gr
Dokuru Freeze Dried Mor Ejder Meyvesi 30gr
S.S.S.
Freeze Dry Hakkında Sıkça Sorulan Sorular
Freeze-dry ürünleri donuk mudur?
Freeze-dry ürünleri açıkta muhafaza edilebilir mi?
Kurutma işlemine özel katkı maddesi kullanılıyor mu?
Meyvelerin tazesine oranla besin değerlerini ne kadar korur?
Hiçbir katkı maddesi olmadan ömrünü nasıl korur?
Tazesine oranla ağırlıkları ne kadar düşer?
Dokuru Ürünleri Hakkında Sıkça Sorulan Sorular
Sipariş, Teslimat, Ödeme ve Üyelik Hakkında Sıkça Sorulan Sorular
Paketinizi Üyelik hesabınızdaki “Siparişlerim” sayfasından ve kargo takip sayfasından takip edebilirsiniz. Ayrıca size e-posta olarak ilettiğimiz “sipariş takip numarasıyla”’da paketiniz hakkında bilgi alabilirsiniz.
“Hesabım” menüsünden adınızı, soyadınızı, cep telefonunuzu ve e-posta adresinizi girerek üyelik işleminizi gerçekleştirebilirsiniz. Üyelik oluşturduktan sonra e-posta adresinize gönderilen e-posta vasıtasıyla hesabınıza şifre tanımlayabilirsiniz.
Hafta içi 09:00-18:00 saatleri arasında 0212 993 33 57 numaralı Dokuru Danışma Hattı’nı arayabilirsiniz. Siparişlerinizle ilgili her türlü sorunuzda size yardımcı olmak, öneri ve geri bildirimlerinizi dinlemekten memnuniyet duyacağız.
TTK gereğince gıda maddeleri, içecekler veya diğer günlük tüketim maddeleri için cayma hakkı bulunmamaktadır. Ancak siparişinizin henüz sevkiyatı yapılmamış ise, sevkiyat esnasında hasar almış ise, son kullanma tarihi geçmiş ise ve üretimden kaynaklı ayıplı ise siparişinizi iptal edebilir, ücret iadesi talebinde veya değiştirme talebinde bulunabilirsiniz. Ücret iadesi durumunda sipariş bedeli en fazla 10 iş günü içerisinde hesabınıza iade edilir. Bu süreci bankanız aracılığı ile takip edebilirsiniz. İptal ve İade Koşulları hakkında daha fazla detay öğrenmek için lütfen burayı tıklayınız.